Uudised

Sony sai spordimaailmas jala ukse vahele

30 september 2021

Kui seni on olümpiamängudel aastakümneid domineerinud kaks brändi, Canon ja Nikon, siis nüüd on nene kõrvale lisandunud vääriline konkurent Sony, mida võis märgata ka Tokyo 2020 olümpiamängudel.

Jaapani ajaleht The Nihon Keizai Shimbun andmetel oli Sony kaameraga tänavu olümpiat pildistamas lausa 20-30% fotograafidest. Sony esindaja Masaaki Oshima rõõmustas oma sotsiaalmeediapostituses, et lõpuks on Sony a9 ka professionaalide seas levima hakanud, mis tähendab, et selle areng ja omadused on täitnud fotograafide ootused. Business Journal ajakirjas avaldatud artikkel mõtiskles koguni, et Sony võib tulevikus spordifotograafias Canonile järgi jõuda.

Inglismaa ja Iirimaa suurim pressiagentuur PA Media Group teatas, et teeb nüüdsest Sonyga koostööd ja nende üle 90 foto- ja videoajakirjaniku töötab Sony kaamerate ja objektiividega, mille hääletu katik ja head objektiivid ning sensorid tegid otsustamise ühelt brändilt teisele liikudes lihtsaks. Fototoimetaja Martin Keene sõnul teeb agentuur järjepidevalt ülevaateid võtmesündmustest ja nüüd, kaasates Sony tehnoloogia, on võimalik hõlpsalt üles pildistada ka need olukorrad, kus varem osutus pildistamine keeruliseks.

 

Enriika Vunk

uudised@eestifoto.ee