Uudised

Prantsuse start-up ettevõte Meero sai fotokeskkonna arendamiseks 230 miljonit

19 juuni 2019

Meero on veebipõhine platvorm fotograafidele, mis on fotode redigeerimiseks välja töödanud AI (artificial intelligence  ehk tehisintellekt - toim.) tehnoloogia ning pakub abi ka fotograafi leidmisel, turunduses või kliendihalduses. 

“Meie missiooniks on anda fotograafidele vabad käed teha seda, mida nad armastavad ehk siis keskenduda pildistamisele,” ütles Meero asutaja ja tegevjuht Thomas Rebaud.

AI tehnoloogia analüüsib su fotot ning töötleb RAW-faile automaatselt. Lisaks leiab keskkonnast Meeroga liitunud vabakutseliste fotograafide andmebaasi, turundamise ja kliendihalduse tööriistu. Ühtlasi ei pea fotograaf enam pead vaevama lepingute ega arvete pärast, keskkond võtab needki enda kanda ning teenib sealt pealt tulu.

Investeering summas 230 miljonit dollarit ehk umbes 205 miljonit eurot on üks Prantsuse tehnoloogiaettevõtete suurimast rahastamisvoorust sel aastal. Sellega plaanib ettevõte laiendata nii oma toodet, tehnoloogiat kui ka geograafilist jalajälge. Thomas Rebaudi hinnangul opereerib ettevõte lähima viie aasta jooksul 100 miljardi dollari tööstuses hõlmates sealt umbes 5%. Meerot peetakse kiireima kasvuga ettevõtteks kogu Euroopas.

Meero on loodud kolm aastat tagasi Prantsusmaal ja ettevõttes töötab hetkel 600 inimest, aasta lõpuks plaanitakse töötajate arvu kahekordistamist. Meero platvormiga on hetkeseisuga liitunud 40 000 professionaalset fotograafi enam kui 100 riigist. 

Tänaseks on platvorm lansseeritud juba ka Saksamaal, Hispaanias ja Inglismaal. Lähemalt saad lugeda originaalartiklist.

 

Meero kodulehe leiad SIIT.

 

Enriika Vunk

uudised@eestifoto.ee